Friday, March 22, 2013

HEADER UNTUK BLOG

hari ni aku berjaya gak menukar header blog aku yang sebelum ni plain jer.... dah bnyk kali dh cari idea macammana nak decorate header.. tapi still tak kena.... tapi hari ni aku rase berkenan lak ngan header blog yang aku create sendiri nih... kalau tak... hurmm... tukar - tukar.. semua tak kena...



memula aku try pick yang ni dari shabby blogs



pastu try la create guna photoscape plak.. tapi design cam x kena lah... maklumlah designer tak terlatih.. kursus dengan pakcik googles jer...


ambik lak ni dari google images.. hurmmm tapi yang ni ade plak watermark.. lagi tak bole blah...

yang ni plak dari shabby gak...  selain tu korang boleh gak try riki riki kat sini http://sweetlyscrappedart.blogspot.com/p/free-blog-headers.html


last2 nak cuba yang ni pulak lah... cute jugak kan... kredit to http://thejulingradens.blogspot.com/p/free-doodles.html . hasilyer tgk la kat atas tu yer... hehehe...

jangan takut untuk mencuba... try la.. memula jer rase susah... yang penting korang kena pandai2 search dari pakcik googles...nak edit gambar, teks bagai aku suggest guna  pakai photoscape dan  kena blajar dari    link ni
 dah siap cam biase lah... template .. layout and edit header.... mudah jer kan... ok lah... ariosss....

No comments:

Post a Comment