Monday, March 11, 2013

BIRTHDAY PARTY IN D HOUSE.. (7th Una's Bday)

Stori mori yang ingin aku share kan kali ni adalah tentang busday parti tuk my only dotter yang ke 7.. memula tu fenin gak lah memikirkan pasal nak wat birthday party yang vogue2 ckit tuk si princess ni... decoration lagi..theme nyer lagi...kek nyer... macam2 lah...

muke takut clown..

akhirnya... setelah perbincangan bersama2 Tuan Pengerusi.. En Mohd Hafizal...tanggal 25 Dec 2011 maka terlaksana lah.. hajat kami... sebenarnya busday Una ni 27 Dec 2003.. tapi dsebabkan date tuh.. bkn jatuh pd hari cuti.. makanya buat time cuti Krismas lah.. 

wif Faris yg nak jugak interframe...

special busday cake 2 recepi choclate indulgence by secret resepi

dah bergambar ramai2 baru lah nak senyum...

Alhamdullilah.. semuanya berjalan dengan lancar... semua adik beradik dan kawan2 yang dijemput hadir memeriahkan party ni... 

antara tetamu yang hadir...

tu party ni aku prepare semuanya sendiri.. dari invitation card, decoration, makanan, n everything la.. cuma kek and service clown jer aku x buat... hehehe.. kali ni xde cite panjang2 sangat...


terima kasih pada semua...

untuk service clown aku cari guna pakcik google jer... kalau ade yang nak tau pasal pakej2 tuh.. korang goggle je lah.. senang sikit... sbb pakej die dah tak sama macam sekarang... time ni aku ambik pakej rm 450 untuk 2 jam.. termasuk pakej tuk game, balloon dan magic show... hebat gak clown ni buat game.. seronok giler aku tgk bebudak ni...


happy jer memasing.. main game.. semua dapat hadiah...

  





kemain lagi anak dara aku tuh... mentang2 party die... 

disebabkan sibuk melayan tetamu.. banyak gambar2 x sempat nak snap2... yang ni je lah yang sempat pon... tu pon adik aku yang ambikkan..


Mision completion.... Berakhir dengan jayanya.. Alhamdullilah...






No comments:

Post a Comment