Tuesday, March 19, 2013

TAK BOLE BUKAK BLOG..!!!! ARGHH..

tension giler aku bile akaun blog aku tak bole masuk... fenin dah kepala aku dok mikirnye... kena hack ker... aku tersalah setting ker... maklumlah.. jari jemari aku ni kekadang tu gatai2 nak klik sana.. nak klik sini... alih2.. hancusss..

setelah disemak-semak dan dibuat penelitian mengunakan pakcik google... akhirnye aku tau macammana... teropong2 kat blogger lain .. finally aku terklik blog nie.. sorry yer tuan rumah... terpaksa sharing our info...
Last2 aku try bukak customize and control google chrome.. ade kat bahagian atas.. pastu open history... pastu clear browsing data.. pastu tutup blk browser... jampi serapah bagai... akhirnya.... lalalala... dah bole bukak balik...
cenggini lah aku.. bile satu hari tak bole nak update blog... siyes..

tapi kalau tak bole jugak.. off kan gogole chrome tuh.. and then try bukak dgn browser web yang lain.. cth.. firefox and internet explorer..
setelah berjaya membuka dan mengupdate cite2 baru... aku pon terus masukkan entry ni... hehehe... okeh guys... babai...ariosssss

No comments:

Post a Comment